UPDATED EMPLOYEE LOGIN

Please use your SJUSD email/Outlook username without the @sjusd.org at the end.

Don't know your email password? You have the following options:

Safety

Safety Tip Line for Students, Employees and Community

As part of San José Unified School District’s continuing efforts to maintain safe schools, we have established a dedicated Safety Tip Line for safety. District and school administrators encourage students, employees and community members to report safety issues, such as dangerous rumors, drug use, theft, harassment, gang activities, existence of weapons, and vandalism.

The Safety Tip Line is also for employees and the public to report any thefts of District resources, record falsification and kickbacks, or bribes. Safety Tip Line users may identify themselves or remain anonymous, and calls will not be traced.

Safety Tip Line calls will be routed to our school security officers, who will contact principals and, if necessary, the San José Unified Police Department.

Anonymous Safety Tip Line: 408-535-4783


Línea telefónica de informes para la seguridad de estudiantes, empleados y miembros de la comunidad

Como parte de los esfuerzos continuos del Distrito Escolar Unificado de San José para mantener seguras a todas las escuelas, el sistema escolar cuenta con una línea telefónica dedicada exclusivamente a asuntos de seguridad.  Los administradores de la escuela exhortan a los estudiantes, a los empleados y a los miembros de la comunidad a que informen asuntos relacionados con la seguridad escolar, tales como rumores peligrosos, uso de drogas, robos, acoso, actividades de pandillerismo, existencia de armas y vandalismo. 

La línea telefónica de seguridad no sólo es para la seguridad de la escuela sino para que los empleados y el público en general den parte de cualquier robo de recursos del Distrito (p. ej.: dinero en efectivo, equipo y materiales o útiles escolares), de falsificación de expedientes o registros y de cualquier tipo de fraude o soborno.  Los usuarios de esta línea telefónica pueden identificarse diciendo su nombre o hablar anónimamente y las llamadas no se rastrearán. 

Las llamadas que se reciban en esta línea de informes se dirigirán a nuestros oficiales de seguridad escolar, quienes se comunicarán con los directores de las escuelas y de ser necesario con el Departamento de Policía de San José.

Llame a la Línea de Seguridad al 866-344-TELL

Translation/Traducción: MDM